B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Online marketinges Mikulás

2008.12.17. 11:51 Cseh Balázs - Balee

Olvastam egy nagyon aranyos cikket, ott Mikulás email marketinges lenne... kicsit továbbgondoltam: mit tenne online marketinges Mikulás

1. Adwords kampányt futtatna az "ajándék", "mikulás", "kívánságlista" szavakra, a szöveg:
Headline: Ön is szeretne ajándékot?
Line 1: Bizonyára Ön is szeretne Mikulásra
Line 2: ajándékot kapni! Benézzek?
Megjelenített cím: www.mikulas.hu/ajandekotkerek
Valódi URL: www.mikulas.hu/2008/humankampany/ajandekigenyles?utm_source=cpc&utm_campaign=humankampany2008

2. Adatbázisépítő kampányt futtatna pl. a Hírekkel vagy az Optimusszal:
"Kérlek, regisztrálj és járulj hozzá email üzenet küldéséhez, különben virgácsse"

3. A lakcímet Ő nem törvény miatt kéri be. "Kérem, adja meg pontos lakcímét, vagy... adja meg pontos lakcímét! Nincs más választás! - A pontos lakcímére direkt ajánlatot NEM küldünk, viszont este ellenőrzöm..."

4. Már októbertől futna banner kampány a megfelelő lap.hu oldalakon, főleg a mikulas.lap.hu oldal kiemelt szponzori megjelenése menne

5. Index interstitial, Close gomb nélkül, mi több!!! Firefox, Internet Explorer el sem indulna enélkül: "Amíg nem regisztrálsz, és hagyod jóvá a reklámot, nincsen többé internet!"

6. Az általa kiküldött eDM-re nem kell kattintani. Mi több, a kézbesítési problémáknak is vége, hiszen a levél az elküldés pillanatában szerverek nélkül megjelenik a felhasználó gépén, megnyílik, majd fél perc múlva magától kattint.

7. A w3 validitás ellenőrzője a levél ellenőrzésénél azt írja: "The MOST VALID ever", majd tisztelettel elkérik a kódot.

8. A statisztikát nem a linkek elkódolásával, vagy mérő image-dzsel méri. Egyszerűen csak figyel...

Egy kis statisztika:

  • kiküldött levelek száma: 6 700 000 000
  • sikeres kiküldés: 6 700 000 000
  • sikertelen: nincsen
  • megnyitási arány: 135%, unique megnyitás: 101% (Memo: szólni Jézuskának, hogy ne szórakozzon és ne változtassa meg a valóságot a két unique megnyitással)
  • kattintások száma: 7 154 245 (Memo: megnézni, hogy az automatikus megnyitó és kattintó script-ben hol a hiba ÉS akiknél a hiba volt, engesztelő csokimiki)
  • bounce arány: 0%

2 komment

Címkék: karácsony hellókarácsony

Online marketing szótár
Szerzőtársammal, Julcsival kitaláltuk, hogy felépítünk egy online marketing szótárt, fogalomtárt, amely minden online marketing iránt érdeklődő épülésére és segítésére szolgálhat. Bízunk benne, hogy sikerrel járunk, kattints és nézd meg >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr76827792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éjszakai őrség · http://eo.blog.hu 2008.12.17. 14:19:59

A Jézuska és a unique kattintás meghamisítása nagyon állat ötlet. :D

Mária 2008.12.17. 15:57:31

Hehe... ez nagyon tetszik :)))
süti beállítások módosítása