B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

1,8 millió felett a szélessávú internet-előfizetések száma

2010.04.12. 12:15 Cseh Balázs - Balee

2010 februárjában a januári 1,785 millióról 1,802 millióra nőtt a vezetékes szélessávú internet-előfizetések száma és folytatódott a hagyományos vezetékes telefonszolgáltatás lassú lemorzsolódása, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság.

Az NHH gyorsjelentése az egykori monopolszolgáltatók, a vezető alternatív szolgáltatók, és a legnagyobb kábeltelevíziós társaságok önkéntes adatközlésére épül. A hagyományos telefonvonalon szélessávú ADSL-internetszolgáltatásra előfizetők száma februárban mintegy ezres bővüléssel 811 ezerre emelkedett. A szélessávú internetre kábeltelevíziós hálózaton keresztül előfizetők száma februárban az NHH becslései szerint mintegy 15 ezerrel 991 ezerre nőtt. A gyorsjelentésben szereplő - legnagyobb - kábelszolgáltatók a kábeles piac 80-85 százalékát fedik le és az ő ügyfélszámuk februárban 812 ezerről 825 ezerre nőtt.

A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók által nyilvántartott bekapcsolt vezetékes és kábelmodemes vonalak száma februárban 3,055 millióról 3,040 millióra csökkent. A teljes vonalszámon belül a hagyományos vezetékes telefonvonalak száma 28 ezerrel 2,566 millióra csökkent, míg a kábeltelevíziós hálózaton működő telefonvonalak száma 461 ezerről 475 ezerre emelkedett. Február végén száz főre 30,37 vonal jutott, az egy hónappal korábbi 30,51 után. A háztartások vezetékestelefon-ellátottsága az adott időszakban 61,2 százalékos volt.

Az év második hónapjában a kezdeményezett hívások időtartama 461 millió perc volt az egy hónappal korábbi 502 millió perc után. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama 164,4 percről 151,6 percre, míg a hívások átlagos hossza 3,45 percről 3,30 percre csökkent. A közvetítőválasztást februárban a januári 439 ezer után 431 ezer fogyasztó vette igénybe és ők 29,4 millió percet telefonáltak ezen a módon. A számhordozhatóság keretében a szolgáltatók között februárban közel tizenkettőezer szám mozgott. Az előfizetők a szolgáltatóváltást megkönnyítő számhordozhatóság keretében 2004 januárja óta összesen 491 ezer számot hordoztak.

Forrás:SG.hu

Szólj hozzá!

Címkék: internet 2010 penetráció

Online marketing szótár
Szerzőtársammal, Julcsival kitaláltuk, hogy felépítünk egy online marketing szótárt, fogalomtárt, amely minden online marketing iránt érdeklődő épülésére és segítésére szolgálhat. Bízunk benne, hogy sikerrel járunk, kattints és nézd meg >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr851914217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása