B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

A tervezés szempontjai: Az E-commerce alkotó elemei I.rész

2007.01.15. 13:10 gzoli

 

Talán a legjobb definició: az E-commerce pénz online átutalása az Interneten eladott termékek és szolgáltatások szállítása fejében. Bár ez egyszerűen hangzik mégis gyakran nehéz meghatározni, hogy mi szükséges az E-commerce folytatásához, ez esetben a szolgáltatás elindításához.

 

Feladat

Feltétel

Termék és/vagy szolgáltatás online eladása

Website, web host, "bevásárló kocsi (kosár)

Megrendelés fogadása, vásárlók nyomon követése

A website-al integrált adatbázis

Hitelkártya elfogadása fizető eszközként

Kereskedelmi account

Hitelkártya online/offline feldolgozása

Fizetési processzor

Online csekk elfogadás és fedezet ellenörzés

Automatikus csekkhitelesítés

"A pénzed megkapásának képessége"

Bankszámla szám

 

 


A website-on, a bevásárló kocsin és egy relációs adatbázison kívül még alapvetően 4 dolog szükséges az e-áruház működtetéséhez:
- web host
- site biztonság,
- kereskedelmi account,
- fizetési processzor.

1. A Web host
a kiválasztás aélaposan megfontolt kell, hogy legyen, mivel az áthelyezés költséges, kockázatos és megbontja az eddigi gyakorlatot. Nagyon sok társaság kínálja magát, tehát van választási lehetőség.

  1. Az elkötelezettség előtt kell tervezni: Meg kell becsülni a tárigényt, a forgalmat, milyen lehetőségeket kell installálni a szerverre, milyen támogatást igényelünk.
  2. Igények benyújtása: Web host igény leírása, elküldés a reménybeli társaságoknak (pl.:biztonságos NT szerver, korlátlan e-mail, 24 órás FTP elérés, tárigény, a használt adatbázis és website céljainak körvonalai...stb.). Kérdések feltétele: ár, rejtett díjak, technikai támogatás, programok installálása...
  3. Válaszok analizálása. Jók elválasztása a túlterheltektől.
  4. Tapasztalat, a specializáció, kapacitás keresése: A website elhelyezéséhez technikai jártasság és kiválló felszerelés szükséges: legújabb szoftver, gyors, megbízható gépek. Biztonság, áramkimaradás esetén, garantált visszaállás. Ajánlatosabb csak web hostinggal foglalkozót választani
  5. Technikai támogatás elérése: Fontos az ügyfélszolgálat, technikai támogatók gyors és könnyű elérhetősége. Az e-mail önmagában kevés.
  6. Kapcsolati sebesség: Nem csak a 24 órás elérhetőség, hanem a gyors elérhetőség is fontos. Válaszd a "multi-homed" hostot: ekkor van tartalék és a router is választhat a terheltség figyelembevételével. (Multi-homed: az Internet kapcsolat több oldalú)
  7. Korlátlan felügyeleti hozzáférés: Van aki korlátozza a karbantartás számát, vagy időszakát. NApi 24 órában szükséges a site tartalmának, a direktorinak és az e-mail accountoknak a menedzselése

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing értékesítés e-commerce webshop kereskedelem

Online marketing szótár
Szerzőtársammal, Julcsival kitaláltuk, hogy felépítünk egy online marketing szótárt, fogalomtárt, amely minden online marketing iránt érdeklődő épülésére és segítésére szolgálhat. Bízunk benne, hogy sikerrel járunk, kattints és nézd meg >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr9428515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása