B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Email Standards Project - b2bonline.blog.hu együttműködés

2008.02.28. 09:06 Cseh Balázs - Balee

Az Email Standards Projectről

 

A projektet, azaz egy egységes email szabvány kialakításának ötletét a Freshviews nevű cég, Mark Wyner, és Luke Stevens hívta életre és működteti a mai napig. A céljuk a figyelemfelkeltés. Ahány levelező szoftver és Online mail szolgáltatás létezik, annyi féle megjelenítés használatos, vagyis annyi féle képpen jelenhet meg ugyanaz az üzenet, ha HTML levélről van szó.
Oké, persze, ez így sarkított. Vannak, amelyeknél ugyanúgy - legalábbis hasonlóan - jelennek meg a levelek, de mint azt az általuk kitalált és összeállított tesztelés is mutatja, sajnos hibák még a legjobb helyeken is előfordulnak.

De saját szavaikkal a projekt küldetése:
Our mission is to drive the use and support of web standards in email, working with email client developers to ensure that emails render consistently. This is a community effort to improve the email experience for designers and readers, and we’d love your help.

Mit is takar effektív a projekt?


A projekt végét valahol ott lehet meghúzni, ha sikerül rábírni az e-mail szolgáltatókat, szoftvergyártókat, hogy olyan megbízható hátteret biztosítsanak a webdesignereknek (és nekünk, online marketingeseknek), amelynél nem fordul elő többé a kérdés: „ok, kész a levél, hogy is néz ez majd ki Outlook-ban, Thunderbird-ben, Gmail-ben? Mi és hol fog szétesni?”

 A projekt célja kettős:

  1. egyrészt célja az oktatás, tanítás, azaz hogy tudatosítsák a webdesignerekben miért fontos a megfelelő szabványok kialakítása és használata és segítségükkel elérjék a projekt végső célját: egy közös, mindenki által elfogadott, elismert ÉS az email szolgáltatók által IS használt szabvány létrehozása
  2. másik célja támpontot nyújtani az e-mail szolgáltatók számára, hogy milyen további javításokra, fejlesztésekre van szükség ahhoz, hogy az általuk biztosított szolgáltatás megfeleljen az elvárásoknak
Ezt alátámasztandó elkészült az Acid Teszt. Ez egy HTML teszt levél, melyben design elemeket, html-kódokat, formázásokat, képeket, stb. elemeket találunk, amelyek bármely HTML levélben előfordulhatnak, és joggal várjuk el, hogy ezek minden levelezőben ugyanúgy nézzenek ki.

Az acid tesztről részletesen itt olvashatsz >>>

Hogy jön a b2bonline.blog.hu a képbe?


A projekt oldalára valamikor 2007. őszén találtunk rá, 2008. januárjában felvettük a kapcsolatot Mathew Patterson-nal, a projekt egyik résztvevőjével.
Célunk a kapcsolatfelvétellel kettős, akár csak maga a projekt célja is:
  1. egyrészt szeretnénk megismertetni a projektet a magyarországi célközönséggel azáltal, hogy átvesszük, publikáljuk, hivatkozzuk, „terjesztjük” a projekttel kapcsolatos híreket, információkat, és az eddigi eredményeket
  2. másrészt  saját magunk is aktívan részt veszünk a tesztben, és a ma Magyarországon elérhető e-mail szolgáltatásokon teszteljük a projektben kidolgozott Acid Teszt-et.
A projekt szervezői engedélyt adtak erre és támogatásukról biztosítottak minket, kezdődjön hát a munka…

2 komment

Címkék: e mail email standards project acid test

Online marketing szótár
Szerzőtársammal, Julcsival kitaláltuk, hogy felépítünk egy online marketing szótárt, fogalomtárt, amely minden online marketing iránt érdeklődő épülésére és segítésére szolgálhat. Bízunk benne, hogy sikerrel járunk, kattints és nézd meg >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr22347309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebojsa Damjanovich · http://damjanovich.hu 2008.02.28. 15:11:22

Dícséretes! Csak így tovább!

Dashofer-nek kellene erősebben publikálni az e-mail marketing területről, hisz az egyik legnagyobb tapasztalattal bíro cég a B2B e-mail marketingben

Nebojsa
süti beállítások módosítása