A remarketing lényege Google Adwordsben az, hogy ha van egy weboldalunk, amelynek a kódjába (rendszergazdai segítséggel v. saját magunk) elhelyezünk egy legenerált kódot, az ilyen oldalra látogató felhasználók bekerülnek egy remarketing listába. Ha készítünk egy olyan Adwords display hirdetés, amely erre a listára van célozva, akkor az ő számukra egy olyan weboldalon, ahol van Google Adsense zóna, megjelenik a hirdetésünk.
A remarketing segítségével hatékonyabbá tehetők a display hirdetések, és kiváló arra, hogy egy oldalra látogatónak plusz terméket adjunk el (upsales), vagy amennyiben nem vásárolt, akkor - akár plusz kedvezmény meghirdetésével - visszacsaljuk az oldalra.
Nehéz elképzelni, hogy milyen is ez, ezért dobtam pár screenshot-ot arról, hogy meglátogattam a Büntető Törvénykönyv termékünket, aztán utána éltem az életet netezve :)
Még a konkurencia is minket hirdet? :)
HRPortál head
Hazabeszélek: www.onlinemarketingszotar.hu
Cikkvég a napi.hu oldalon
Az ember már egy zenét sem hallgathat meg nyugodtan? :)