B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

RODIN

2008.12.13. 16:52 Cseh Balázs - Balee

Adatlapomat már frissítettem itt is, LinkedIn-en is, meg még sok helyen igyekeztem. RODIN Kft., ez az új munkahely. Maradtam online marketinges, de kiegészült a munkám egy  offline-nal is. Ha meg kéne saccolni, akkor kb. 80% online és 20% offline lett az arány.

Bánom? Nem bánom. Jó feleleveníteni az offline dolgokat, pláne, hogy újdonságok is vannak (mint pl. az aranyos új reklámtörvény DM-re vonatkozó részei) a korábbi Geomédia-Mediprintes időkhöz képest. Merthogy dolgoztam már offline marketing menedzserként és marketing vezetőként is pár évig, most újra itt a lehetőség.

A különbség 3 évnyi online marketinges tapasztalat, amely sok mindent új dimenzióba helyez. Pl. ha offline kampányt tervezünk, át kell gondolni azt, hogy hogyan lehet azt is online irányba terelni, hogy legközelebb még költséghatékonyabban szólíthassuk meg az ügyfelet, immár például emailen. Offline alatt egyébként vicces, de a fax kampányokat is értem, pedig jobban meggondolva már csak egy ponton válik offline-ná: amikor kijön a másik oldalon a faxgépből. Egész addig ez már nem materializálódik, hiszen szerverről megy, elektronikus formában létezik, sőt, ha a fogadó fél ráállított egy gépet a túlvégen és gépre gyűjti a faxot, akkor már végképp nem offline kampányról beszélgetünk.

Elkalandoztam. A váltás okáról nem szeretnék nagyon sem itt, sem máshol értekezni, mert ez - szerintem csak a Dashöferre és rám tartozik. Egy biztos, nagyon sokat tanultam, nagy lehetőségeket kaptam és ezeket tudom most tovább kamatoztatni és emiatt mindig hálás leszek, de úgy döntöttem, eljövök. Ez a hivatalos sajtóközlemény részemről :)

Szóval igyekszem megint rendszeresen írni, mert kicsit behavazódtam. Honlapot fejlesztünk, új szolgáltatásokat indítunk, bizonyos meglévő szolgáltatásoknál technológiát váltunk és haladunk előre az életben. Barátságos új kollégák, nagyon jó főnök, két nyuszi, egy cica és egy nagy kert az új "otthon" :) Welkám.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing onlinemarketing

Online marketing szótár
Szerzőtársammal, Julcsival kitaláltuk, hogy felépítünk egy online marketing szótárt, fogalomtárt, amely minden online marketing iránt érdeklődő épülésére és segítésére szolgálhat. Bízunk benne, hogy sikerrel járunk, kattints és nézd meg >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr69820917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása