B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Facebook promoted post

2012.06.05. 20:26 Cseh Balázs - Balee

Nemrég bevezette a Facebook a "promoted post" nevű hirdetési megoldását. Rögtön kipróbáltuk egy általunk üzemeltetett Facebook oldalnál, ennek tapasztalatairól egy szót.

  • ez egy b2c szolgáltatás Facebook oldala
  • a promoted ad előtt 2000 alatt volt a lájkolók száma
  • a promoted ad után egyébként felment 2030 fölé
  • az átlagos reach egy-egy post-tal eddig: 1200-1700 volt (nem fizetett tehát)
  • engaged user átlagosan 20-30 volt
  • talking about pedig 5-10, tehát nem sok
Elköltött összeg 8,66 euro volt 3 nap alatt, a promoted ad direkt eredménye:
  • 90 Link Clicks
  • 34 Page Post Likes
  • 18 Page Tab Views
  • 3 Page Likes

További ütősebb számok:

  • reach a promoted post esetén összesen: 6982, azaz a korábbi érték 4-4,5szerese, ebből a paid, tehát ami fizetett elérés volt: 5300 körül alakult
  • engaged users a korábbi 10x-ese: 227
  • talking about pedig 63, azaz szintén sokszorosa a korábbi (5-10-es) értéknek


Konverzió:

  • Teljesen bizonyosan 1 rendelés érkezett a kampányból. Ez vajmi kevés... mondhatnók, de ez a szolgáltatás rövid távon 120-150 ezer Ft, 4 éves távlatban viszont fél milliós nagyságrendű

Cost-revenue:

  • ez alapján kiszámolható, hogy a hirdetés kb. 9 euro, tehát 2700 Ft-ba került, és termelt direktben 120-150 ezer Ft-ot

Tapasztalat, eredmény, továbbiak:

  • tovább kell tesztelni a többi Facebook oldal esetén, gyanúm, hogy még jó pár hétig/hónapig eredményes lesz ez a hirdetési megoldás, most kell meglovagolni az ebben rejlő lehetőségeket :)

Szólj hozzá!

Címkék: facebook ads

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr264567672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása