B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Online marketinges Mikulás

2008.12.17. 11:51 Cseh Balázs - Balee

Olvastam egy nagyon aranyos cikket, ott Mikulás email marketinges lenne... kicsit továbbgondoltam: mit tenne online marketinges Mikulás

1. Adwords kampányt futtatna az "ajándék", "mikulás", "kívánságlista" szavakra, a szöveg:
Headline: Ön is szeretne ajándékot?
Line 1: Bizonyára Ön is szeretne Mikulásra
Line 2: ajándékot kapni! Benézzek?
Megjelenített cím: www.mikulas.hu/ajandekotkerek
Valódi URL: www.mikulas.hu/2008/humankampany/ajandekigenyles?utm_source=cpc&utm_campaign=humankampany2008

2. Adatbázisépítő kampányt futtatna pl. a Hírekkel vagy az Optimusszal:
"Kérlek, regisztrálj és járulj hozzá email üzenet küldéséhez, különben virgácsse"

3. A lakcímet Ő nem törvény miatt kéri be. "Kérem, adja meg pontos lakcímét, vagy... adja meg pontos lakcímét! Nincs más választás! - A pontos lakcímére direkt ajánlatot NEM küldünk, viszont este ellenőrzöm..."

4. Már októbertől futna banner kampány a megfelelő lap.hu oldalakon, főleg a mikulas.lap.hu oldal kiemelt szponzori megjelenése menne

5. Index interstitial, Close gomb nélkül, mi több!!! Firefox, Internet Explorer el sem indulna enélkül: "Amíg nem regisztrálsz, és hagyod jóvá a reklámot, nincsen többé internet!"

6. Az általa kiküldött eDM-re nem kell kattintani. Mi több, a kézbesítési problémáknak is vége, hiszen a levél az elküldés pillanatában szerverek nélkül megjelenik a felhasználó gépén, megnyílik, majd fél perc múlva magától kattint.

7. A w3 validitás ellenőrzője a levél ellenőrzésénél azt írja: "The MOST VALID ever", majd tisztelettel elkérik a kódot.

8. A statisztikát nem a linkek elkódolásával, vagy mérő image-dzsel méri. Egyszerűen csak figyel...

Egy kis statisztika:

  • kiküldött levelek száma: 6 700 000 000
  • sikeres kiküldés: 6 700 000 000
  • sikertelen: nincsen
  • megnyitási arány: 135%, unique megnyitás: 101% (Memo: szólni Jézuskának, hogy ne szórakozzon és ne változtassa meg a valóságot a két unique megnyitással)
  • kattintások száma: 7 154 245 (Memo: megnézni, hogy az automatikus megnyitó és kattintó script-ben hol a hiba ÉS akiknél a hiba volt, engesztelő csokimiki)
  • bounce arány: 0%

2 komment

Címkék: karácsony hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr91827792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éjszakai őrség · http://eo.blog.hu 2008.12.17. 14:19:59

A Jézuska és a unique kattintás meghamisítása nagyon állat ötlet. :D

Mária 2008.12.17. 15:57:31

Hehe... ez nagyon tetszik :)))
süti beállítások módosítása