B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Nem tudok élni nélküle

2009.03.10. 07:21 JBalogh

A napokban megtapasztaltam, mennyire függünk a nettől. A gépem felmondta a szolgálatot, és ezzel összedőlt a világ.

Történt ugyanis, hogy összeszedtem egy vadonatúj vírust, ami makacs jószág. A tünetek:

  • akadozó böngésző
  • oldalletöltések befejezése tartalom megjelenítése nélkül, jobb esetben némi szöveggel, látszólag css nélkül (azért írom, hogy látszólag css nélkül, mert tulajdonképpen egy szétdobott, de azért  stíluslappal rendelkező kotyvaszt kaptam)
  • böngésző leállása egyszer, kétszer, sokszor...


A feketeleves akkor jött, amikor szembesültem azzal, hogy internet nélkül szinte semmilyen munkát nem tudok elvégezni. Nem érem el az admin felületet, a kiküldőszoftvert, a webstatisztikákat, a kampányeredményeket...

Néhány éve még csak azt mondogattuk, hogy áram nélkül nem tudunk meglenni. Aztán azt, hogy számítógép nélkül dolgozni sem lehet. Ma pedig hiába van áram, hiába van gép, ha nincs net. Az internet rabjai lettünk.

Frusztrált vagyok attól, hogy nem látom munkakezdéskor a rendeléseket, nem olvashatom a legfrissebb híreket, sőt még azt sem tudtam, hogy milyen idő várható.

Kell ennél jobb bizonyíték arra, hogy merre tart a világ?

1 komment

Címkék: net vírus

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr79992915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2009.03.12. 20:11:12

Júlia, mennyire igazad van. Két hete vírust kaptam be a laptop-ra, egy hétvégét nem volt nálam, közben persze otthoni gépem működött, melóhelyen is volt átmeneti gép, mégis... elvitték azt, ahová már "beköltöztem".

Viszont ami érdekes, ugyanakkor viszont jelentősen átköltöztem a netre. Google Docs, Gmail, Google IG, és mikor az itthoni gépemet is újra kellett installálni... lám, rájöttem, hogy alig kell pár programot visszapakolászni a telepítés után, mert mindenem megvan: levelezés, dokumentumok, képeim a flickr-en, stb. Ergo szépen felköltöztem a netre.
süti beállítások módosítása