B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Nem csak Adwordsben lehet...

2009.12.15. 14:15 Cseh Balázs - Balee

Nem csak Adwords-ben lehet hirdetni, bár tény: a leghatékonyabb eszköz, viszont felhívnám a figyelmet arra, hogy az Etarget mellett például a Facebook is kínál hirdetési megoldást. Márpedig ahogy most a Twitter erősödik, a Facebook is igen nagy piacot nyert Magyarországon az utóbbi időben (beszéljünk akár pár hónapról, akár egy éves időtávról).

A Facebook PPC eredményessége valahol a Google Adwords tartalmi hálózatához hasonlítható, de mivel a FB-ban is nagy számok törvénye uralkodik, egy-egy kampány akár milliós reklám megjelenést jelenthet és ezáltal szép számban kattintást is és konverizót. És ahogy a PPC-nél megszokott, olykor fillérekbe kerül...

Szóval egyelőre számok nélkül, de már tapasztalatok birtokában hadd mondjam: ezzel (az erővel) is számoljunk!

3 komment

Címkék: facebook google adwords

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr101599746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lévai_Richárd · http://facebook.com/fbtippek 2009.12.15. 14:31:19

Ez valóban így van, csak az a gond, hogy a facebookon magyar piacon egyenlőre nem lehet annyira pontosan célozni.
Cserében viszont van képmegjelenítés, tehát érdekes eszköz mindenképpen.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.12.15. 17:40:24

Akkor teljes a kép, ha még a CT Networköt is említjük. Vagyis idehaza egy teljes PPC kampány már 4 szereplős :)

Onlineszaki · http://www.onlineszaki.blog.hu 2010.02.04. 13:46:13

A Facebook tud nagyon hatékony lenni mint pl fiatalok, vagy nők / férfiak célzására. Ha valaki lokálisan PL: Egri cég annak már nehezebb mert akkor ki kell irni a hirdetésbe a hely nevét különben boldog boldogtalan rá fog kattintani...
süti beállítások módosítása