Egy szó a noreply@ és a hasonló email címekről... Általában azért használnak ilyet a cégek, mert a feladó vagy küldő cím (ahogy tetszik) általában sok helyen megjelenik, sok postaládába eljut, és persze ennél fogva sok visszapattanó levelet is kap.
Sajnos a bounce management, azaz a visszapattanók kezelése még mindig sok helyen hiányos gyakorlat, értsd: nem törlik a rossz címeket, hadd maradjon nagy a lista, ezért fogják, és egy noreply-ról küldik az üzenetet, ami kb. "ki van kötve", azaz nem futnak be sehová, senkihez a levelek és nem is olvassa senki.
No amellett, hogy ennek ellenére igen gyakran válaszolnak ezekre a postafiókokra is az ügyfelek, véleményem szerint az üzenete is rossz. Mert ma a Twitter, Facebook, IWIW, social media, stb. világában, amikor egy cég arra törekszik, hogy megmutassa magát és "el akarja hitetni", hogy érdekli a párbeszéd, akkor mit üzen ezzel a címmel? "NE VÁLASZOLJ, NEM ÉRDEKEL".
Tehát mielőtt nekilódulunk a közösségi médiának, előtte azért cseréljük már le a noreply-t valami másra és olvassuk el miket írnak vissza az ügyfeleink emailben :)