B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Biztosítási kampány - levele(ke)t kaptam lájf

2012.11.03. 19:42 Cseh Balázs - Balee

A legbiztonságosabb 4 nap van mögöttem. Muszáj annak lennie, mert 8 emailt is kaptam a témában :)

Mivel a küldők sem tétlenkedtek, összenéztem az 5 cég 8 kreatívját és kommunikációját email marketing szempontból, ezek alapján néhány tapasztalat:

  • 8 emailben 8 féle képpen szólítottak meg. A kedvencem a "Szia!" volt, de a "Kedves Autósok!" is megérintett (főleg, hogy a tárgyban meg E/2-ben szólítottak meg)
  • Design-ra nem fecséreltek sok időt a cégek, de ebben egyet kell értsek, nem kell túlcsicsázni. Azért a sok kis körbefutó autó képnél kivert a víz :)
  • Mindenki mér! Ez jóóóóóóó! Van aki csak Google Analytics (URL tagging) megoldást használ, de többen dupla mérést használnak, kiküldő oldalit és weblap oldalit. Bódottá'.
  • Adatvédelmileg nagggggyon sokat kellene fejlődni. Itt nagyon látszódik ki a profi: AEGONdirekt és az Optimail által küldött PBA levél minta értékű! A többiek viszont csak karcolgatják a minimális szintet, vagy meg sem ütik azt :(
    Ezek az infók 2012-ben egyszerűen kötelezőek lennének:
    • hol iratkoztam fel, azaz hol adtam a hozzájárulásom?
    • milyen email címmel?
    • hogy tudok leiratkozni?
    • le tudok-e iratkozni egy kattintással most?
    • ki kezeli az adataim?
    • mi az adatkezelési azonosító szám?
  • jó pont mind az 5 küldő cégnek: egyik mail sem landolt a kukában
  • egy - számomra - pici csalódás a Netrisk. Minden téren profik, épp ezért ezt, mint lábléc/jognyilatkozat helyetti szöveg, nem is értem: "Ez egy automatikusan generált e-mail, ezért az erre a levélre küldott válaszát nem tudjuk fogadni. Kérdéseit honlapunk Személyes menüjébe belépve az ÜZENET KÜLDÉSE opció használatával küldheti el."
    Oké, hogy automatikusan generált, ez elmenne egy válasz-autorespondernek, ha kértem volna bármit előtte a honlapon, de így, eDM láblécnek nekem nagyon fura (plusz küldott elírva).

Teljes képernyőn látszódik jól a táblázat. Sokat gondolkodtam hogy tudom egyben megmutatni, hát végül erre esett a választás, én kérek elnézést, ha valakinek nem jön be ez a megjelenítés.

Szólj hozzá!

Címkék: email marketing mérés edm

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr314887406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása