Mivel naponta használom, így ma reggel meglepődve tapasztaltam, hogy megújult a Google Adwords. Én az angol felületet (angol nyelven) használom, ráadásul a Cliens Centert, mert több ügyfelet is kezelek, így feltételezem, hogy a magyarban még nem láthatóak a változások, ha igen, akkor hurrá!
A lényeg, hogy a Google IG angol felületén bevezetett megoldások kezdenek visszaköszönni az Adwords-ben is. Azaz sok web2.0-ás megoldás, áthelyezhető dobozok és a lényeg, hogy már elsőre is sokkal jobban kézre áll a felület.
Amiket így elsőre reggel felfedeztem:
- a felső menüt újragondolták, átcsoportosították, logikusan berendezték a funkciókat
- balra "nőtt" egy gyorsmenü jellegű megoldás, ahol a kampányokat fa struktúrában láthatjuk, mint mondjuk a Windows Intézőben, mappa szerűen váltogathatunk a kampányok, és hirdetések között
- a kampány finomhangolások (kulcsszavak CPC-je, kampányok napi limitje, és egyáltalán a beállítási lehetőségek) most már egy kattintásra elérhetőek, azaz nem kell a kampány beállításoknál kotorászni, hanem rákattintunk az összegre és például az adott kampányra vonatkozó napi limitet már írhatjuk is felül.
Before:
After:
Ha valaki kommentelne, hogy hogy tetszik, azt megköszönöm. Nekem elsőre hirtelen furcsa volt átlátni, de egyre jobban tetszik, hogy minden kézre áll.