B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Hát megjött végre ez is! :(

2007.04.13. 11:30 Manoi

Az alábbi levelet a mai postával kaptam:

Feladó: erwinvandermobil@gmail.com
Dátum: 2007.04.12. 14:43
Címzett: m.magyar@dashofer.hu


Szia,
 
Kipróbáltam ezt a lehetőséget. Ingyenes saját webáruház, és még reklámoznak is bannerekkel, hírlevelekkel ha akarom. www.dimpark.hu
A neten láttam hogy termékeket forgalmazol, gondoltam szólok
Nekem bejött.
 
Csá
 
Erwin

A válaszom csak ennyi volt

Szia Ervin!

Igazán tetszik az ajánlat! Köszi!

Küldenél egy másolatot a spam-bejelentes@nhh.hu e-mail címre is az ajánlatodról?

Köszönöm!
Márk

Ki tudja, lehet tényleg küld egy másolatot! :)

3 komment

Címkék: spam vicc nhh

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr6958070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manoi 2007.04.13. 11:43:29

Várható volt:

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

erwinvandermobil@gmail.com
SMTP error from remote mail server after RCPT TO::
host gmail-smtp-in.l.google.com [209.85.135.27]:
550 5.1.1 No such user e8si4154907muf

HSLaszlo · http://www.bluedesign.hu 2007.04.15. 20:14:04

Elsőre meglepett a stílusa - én is kaptam ilyet - de hamar leesett. Egy apróság; nálam nem működik a link...

Roscos 2007.04.16. 23:25:36

Megnéztem a céget, a bemutatkozó oldalukat és a szolgáltatásaikat. Klisék, közhelyek, semmi új. Legalább látna az ember végre egy "korszakalkotó" 5letet, nem pedig egy újabb "ingyenes webáruházmotort". És mindennek tetejébe profi marketingeseknek mondják magukat. Akik mellesleg ezek szerint arra oktatják a partnereiket, hogy kéretlen reklámleveleket küldjenek. Gratulálok.
süti beállítások módosítása