B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Bréking nyúz: Változik a hazai DM szabályozás - módosítják a reklámtörvényt

2009.06.26. 12:32 Cseh Balázs - Balee

2009. június 22-én a parlament elfogadta a reklámtörvény módosítását. A T/9354 számú, Törvényjavaslat a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény módosításáról szóló 2008. évi CXI. törvény hatálybalépésével és a belső piaci szolgáltatásokról szóló 2006/123/EK irányelv átültetésével összefüggő törvénymódosításokról, iromány kapcsolódó módosító indítványai között szerepeltek az ágazatunkat érintő változások is. A módosítások egyértelműen enyhítettek a tavaly elfogadott, és több szempontból is aggályos túlzott szigorításokon.

A változások elsősorban a hozzájáruló nyilatkozatok tartalmát, és az opt-out módon küldött direct mailing szabályait érintik.

A fent említett törvényjavaslat alábbi paragrafusai tartalmazzák az új rendelkezéseket.

406. §

A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (7) bekezdésében az „ebből a célból a reklámküldeménynek” szövegrész helyébe az „ebből a célból az ugyanazon reklámozó érdekében ugyanazon címzett részére 2009. október 1-jét követően első alkalommal küldött reklámküldeménynek” szöveg, 26. § (2) bekezdésében az „eljárást ügyfélként kezdeményezni jogosultak” szövegrész helyébe az „eljárásban” szöveg, a „szervezetek is” szövegrész helyébe a „szervezetet az ügyfél jogai illetik meg” szöveg lép .

407. §

Hatályát veszti a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (2) bekezdésében az „és lakcímét” szövegrész, 26. § (3)
bekezdésében az „ , azt mint szemletárgyat lefoglalhatja” szövegrész.


A törvény a köztársasági elnök aláírására vár, azt követően pedig a közlönyben lesz elérhető.

Forrás: DMSZ

Szólj hozzá!

Címkék: dm reklámtörvény

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr491209778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása