B2B online marketing blog

b2b online marketing - azaz online marketing üzleti oldala.

Cseh BalázsBalee
digitális divízióvezető
CompLex Kiadó, Wolters Kluwer


adwords_certified_partner_web_HU.gif

Aztmondják...

Jogszabály v. cégkereső:

CompLex

Jogszabályt Céget

Ezeket olvasgatom

Licenc

Creative Commons Licenc

Mobil hirdetés tapasztalatai, inmobi.com és admob.com

2012.06.08. 06:43 Cseh Balázs - Balee

Kb. 3 hónapja (mióta a divízió digitális :)) használunk két mobil hirdetési rendszert. Najó, az inmobi.com-ot valójában 1 hónapja, de a tapasztalatok már gyűlnek mindkét rendszer esetén :)

Admob

  • A Google tulajdonában lévő mobil hirdetési rendszer
  • hirdetés más appokon belül
  • banner méretek: ios és Android esetén
  • elsődleges tapasztalat az, hogy nagyon jó elérést biztosít területi szűréssel Magyarországra is, értsd: sok a felhasználó, sok adview, és megfelelő számú CT is akad :)
  • alacsony, tartalmi hálózatokhoz hasonló CTR értékek, 0,3-0,8%, de a volumen miatt ez sok-sok CT-t is jelent(het)
  • általunk hirdetett szolgáltatás: iPad app, könyvek iBooks-ban
    • magas letöltésszám az app-ra
    • kevés konverzió az iBooks-ban

Inmobi

  • független hirdetési rendszer
  • hirdetés más appokon belül
  • elsődleges tapasztalat az, hogy kevés elérés, de bizonyos esetekben jobb a CTR, mint az Admob-ban (van olyan kampány, amelynél 2-3%-os CT van, szemben az Admob-os 0,3-0,8%-os CTR-rel)
  • érdekes megoldás (amit átvehetne a Google ide-oda): ha feltölt az ember egy összeget, utána a kampányoknál ebből az összegből lehet hozzárendelni a kampányhoz költési keretet + a napi limit, stb. ez utóbbi mint a többi cpc rendszerben. Az egyedi a költségkeret, ugyanis pl. ha feltöltünk 50 dollárt, és 25 dollárt hozzárendelünk egy kampányhoz, a másik kampányra már csak a fennmaradó 25 dollár keretből lehet költeni. Sokkal kulturáltabb keret-kezelés szerintem, mint az Adwords, vagy Admob esetén, ahol van ugyan költési keret, de ott nem a feltöltött keretet osztja el a hirdetési rendszer, hanem egy össz-költés, de nem ellenőrzi, hogy a feltöltött keretet ez kimeríti vagy marad belőle, stb.
  • általunk hirdetett szolgáltatás: iPad app, könyvek iBooks-ban
    • viszonylag jó konverzió az iBooks-ban
    • alacsony letöltésszám az app-ra

Szólj hozzá!

Címkék: google mobil adwords admob mobilhirdetés inmobi

Online marketing szótár
Szerzőtársammal, Julcsival kitaláltuk, hogy felépítünk egy online marketing szótárt, fogalomtárt, amely minden online marketing iránt érdeklődő épülésére és segítésére szolgálhat. Bízunk benne, hogy sikerrel járunk, kattints és nézd meg >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bonline.blog.hu/api/trackback/id/tr114567729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása