Válság van. És mint minden nehéz helyzetben, a cégek a marketing jellegű kiadásaikat csökkentik először. Azt hiszem ezen már jóval túl is vagyunk. Válságban is kell azonban költeni, hiszen marketing jellegű kiadás, befektetés nélkül közép és hosszú távon a jelenlegi nehéz helyzet nem javulni fog, hanem radikálisan tovább romlani a kieső megrendelések miatt.
Mire érdemes költeni? Melyek azok a marketing kiadások, amelyeken nem szabad(na) spórolnunk?
Az én személyes válaszom: azok, amelyek felhasználását és megtérülését az utolsó fillérig nyomon tudjuk követni, kézben tudjuk tartani. Az online reklámozás márpedig olyan, hogy minden mérhetővé válik!
Egyre több egyéni vállalkozót, mikro- és kisvállalatot érint a válság és a problémák, és mivel a RODIN Kft-nél célunk a tudás átadása, kitaláltunk egy ún. intenzív 3 napos online képzést az online marketing alapjairól, az alapfogalmaktól kezdve a Google kulcsszó alapú reklám készítésig elég sok területet lefedve. Ez egy induló csomag bárkinek, akit érdekel a téma, és szeretne tisztába kerülni az alapokkal, és hogy ha például megkeresik egy online üzleti ajánlattal, tudja mit kell kérdeznie, és a válaszokat értelmezni tudja.
Persze ez mit sem ér, ha jelen körülmények nem teszik lehetővé, hogy erre bárki is jelentkezzen (pl. az ár miatt), ezért a RODIN-nál kialakult online képzési árat megkurtítottuk, és 11 900 Ft+áfa/fő helyett, 3900 Ft+áfa/fő összegért biztosítjuk a következőket:
1. nap, hétfő – elérhetővé tesszük az első írásos anyagot:
- internet és online marketing alapok
- alapfogalmak, amikről fontos tudni, mielőtt belevág az online marketing világába
2. nap, szerda – elérhetővé válik a második tananyag
- mérés, statisztika, mi mit jelent és mire jó, mit mutat? Egyáltalán minek ez?
- email marketing alapok, ha emailt szeretne küldeni, merre induljon? Egyáltalán mit lehet és mit nem?
- keresőmarketing alapok, a kulcsszó alapú hirdetésről, kezdő lépések
3. nap, péntek
- gyakorlati példák, néhány videó és egész napos online konzultáció a Netegyetem fórumban a résztvevők számára
Mi ez a képzés?
- egy alapozó, amelynek elsődleges célja, hogy megismertesse az online marketingben és reklámban használatos fogalmakat, az online megjelenés szerepét és képet adjon arról, hogy mi ez a terület és miért fontos "talpon maradni" és megjelenni a neten is
Mi nem?
- nem online marketing menedzser képzés, mert ehhez a 3 nap és az ennyi idő alatt átadható tudás úgy gondolom igen kevés
- nem guruképző, azaz aki elvégzi, nem fog másnap 15 ügyfélnek online marketing kampányt tervezni, de a sajátját kicsiben igenis elkezdheti menedzselni, átgondolni, felépítgetni és tovább keresni a fejlődési lehetőségeket